جهان بسرعت به سوى جنگ آخرالزمان هارمجدّون نزديک می‏شود

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ویلیام فرانکلین (بیلی) گراهام، کشیش کلیسای انجیلی (اِوانجلیست) که پس از مواعظ متعددی که از سال ۱۹۴۹ در رادیو و تلویزیون و به کمک و حمایت اصحاب رسانه ایراد نمود، شهرت و توجه عمومی را به خود جلب نمود.  

وی از امکانات وسیع وسائل ارتباط جمعی بهره می گیرد و بیش از ۳ میلیون از طرفداران او به دعوت او برای مبارزه برای مسیحیت و پذیرش عیسی مسیح بعنوان منجی عالم جواب مثبت دادند. در سال ۲۰۰۸ تعداد مخاطبان موعظه های رادیو و تلویزیونی و خیابانی او را که در طول عمرش ارائه داده است، بیش از ۲ میلیارد نفر تخمین زده‌اند. گراهام بارها در فهرست موسسه گالوپ از تحسین برانگیزترین مردان و زنان بوده است. از سال ۱۹۵۵ نام او ۵۵ مرتبه در این لیست تکرار شده است. 

 

گراهام از فعالین فرقه اِوانجلیست بوده و در تمام سخنرانی های خیابانی و میدانی و استادیوم ها بشارت ظهور دوباره مسیح در آرماگدون و جنگ با ضدمسیح در آخرالزمان را تبلیغ و مردم را برای آن روز دعوت می کند.

بيلى گراهام هشدار داد كه: جهان اكنون به سرعت دارد به سوى جنگ آخرالزمان هارمجدّون خود نزديک می‏شود و نسل كنونى جوان ما، شايد آخرين نسل در تاريخ باشد.

 

گراهام در فرصت ديگرى گفت: اكنون بسيارى از مردم می‏پرسند. اين آخرين جنگ آخرالزمان در كجاست؟ ما چه اندازه به آن نزديكيم؟ خب، محل اين جنگ در غرب رودخانه اردن است، در دشت جزرال، ميان جليله و سامريه. ناپلئون وقتى اين جايگاه سترگ را ديد، گفت که اين ميدان بزرگترين نبرد جهان است؛ زيرا كه انجيل به ما آموزش می‏دهد كه جنگ بزرگ آخرالزمان، اين بزرگترين جنگ تاريخ، در اين بخش جهان روى خواهد داد؛ يعنى در خاورميانه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,

] [ 20:49 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه